2020. december 29., kedd

Utolsó 2020-as menüterv & visszatekintés

Bye bye 2020, nem fogsz hiányozni. Reméljük, a 2021 ennél sokkal, de sokkal jobb lesz. Én itt leszek maroknyi olvasótáboromnak, hátha ez jobbítja mindannyiunk életét. Az enyémet mindenképp:) 

2020, nézzük, mit hozott a konyhában. Máshol vitt, talán itt hozott. 

  • Hozott házipékséget. Sütöttünk kenyeret, kiflit, kalácsot, cipót, kenyeret, kiflit, kalácsot. 
  • Sokan nekiálltak kovászolni. 
  • Hozott ez az év kilókat. Hiába a napi karanténséták, a kilók csak jöttek és velünk maradtak. 
  • Mi elkezdtünk heti szinten tervezni, az elején 98%-os pontossággal, később lazult. Igyekeztünk (1,5-2 hétre előre...) pontosan kitalálni, mi lesz a menü, mennyi felvágott, zöldség, gyümölcs, vaj, liszt, babámfüle kell. Ha kellett valami pluszban, a sarki bioboltból szereztem be. 
  • Vettünk egy új (plusz) hűtőt, mikor közeledett a második hullám. Így nem kellett napi szinten félórákat logisztikázni a hűtőt már ősztől.
  • A gyerekeknek az idő nagy részében ha volt is iskola, meleg ételt nem kaptak. Kitanultuk, hogy ki mit hajlandó megenni ebédre (és megtanultuk, milyen hülyeség délután 4-kor ebédelni, evvan).
  • Kevésbé konyhai, de kiderült, hogy otthon is lehet edzeni. Komoly készletünk van kettlebellekből, súlyzótárcsákból, ugrókötél, trx, egy ideig két medicinlabda is lakott itthon :) Nem lehet mindent csinálni, mint a konditeremben, de nagyon változatosan lehet edzeni. Akinek kérdései vannak, keresse meg az edzőimet.
  • A lényeget majdnem kihagytam. 2020 visszahozta nekem a gasztroblogomat, ápolgatom, szeretgetem, építgetem. Jó, hogy itt van nekem 💜


És akkor az utolsó idei menü, ami átnyúlik már az újévre. Jövőre veletek ugyanitt! Boldog új évet nekünk.

Hétfő: rendelt ebéd: libanoni válogatás, olasz a gyerekeknek
Kedd: spenót, tükör tojás
Szerda: zsírban sült hús, rizs, káposztasaláta
Csütörtök: maradék az előző két napról, vacsorára franciasaláta és kaszinótojás
Péntek: lencsefőzelék, sült virsli
Szombat: tortellini, sajtszósz
Vasárnap: gulyásleves, palacsinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése