2020. június 9., kedd

Menüajánló karanténos, karanténos kilábalós időkre, 13. hét

Facebookos barátaim és üzletfeleim már megszokhatták, egy részük még várja is, hogy megosztom, mit tervezünk enni az adott héten. Látszik, hogy lazulok, eddig hétfőn már mindig felraktam, most kedd van, és folyamatban. Ráadásul én ilyenkorra már a következő hetit szoktam tudni, na most nem terveztük meg, mert, mert... Mert kicsit elfáradtam ebben, és az általam preferált boltban (belga ismerősöknek: a Colruytben) is már értelmes idővel későbbre lehet időpontot foglalni, hogy összekészítsék a heti bevásárlást. Szóval ellustultam, na. Azért főzök és eszünk ám :)

Tehát a 13. heti nyerőszámok a következőek menüterv:

Hétfő: töltött karalábé
Kedd: húsleves csigatésztával (leves a fagyasztóból) maradék töltött karalábé
Szerda: kolbászos bableves, túrós tészta
Csütörtök: kolbászos bableves, belga fehér és véres sült hurka, párolt káposzta, újkrumpli
Péntek: paradicsomleves betűtésztával, szószos csirkehusi (majd rögtönzök)
Szombat: bolognai
Vasárnap: hentestokány, basmati rizs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése