2020. november 2., hétfő

Almás-diós őszi fitt süti

Egyszerű kevert tészta, őszi kivitelben, mézeskalácsfűszerrel, IR barát módon. Többet nem is kell belesűríteni egy borús őszi délután készült sütikébe. Egyébként még pihepuha is, mármár szétesősen omlós, és egyáltalán nem lehet rajta érezni, hogy nem hagyományos módon készült. 



Hozzávalók:

21 dkg teljes kiőrlésű liszt
9 dkg fehér búzaliszt
10 dkg eritrit (az eredeti recept ennél több édesítést írt, nekem elég volt így is)
1 csomag sütőpor
1 púpozott teáskanál mézeskalács fűszerkeverék
10 dkg durvára vágott dió
4 egész tojás
1,5 dl olaj
3 kis alma reszelve

A sütőt bekapcsoltam 175 fokra.

Összekevertem a száraz összetevőket, majd hozzáadtam az olajat, tojásokat és a reszelt almát. Kevertettem egyet rajta a robotgéppel, és össze is állt a tészta. Sütőpapírral bélelt hosszúkás formába öntöttem, fél órát sütöttem a 175 fokon, majd lejjebb vettem a hőt 150 fokra, letakartam a pirulni szándékozó sütikét, és további 20 perc alatt készre sütöttem. Teljesen hagytam kihűlni, utána szeleteltem.

A receptet a facebookon találtam, a fittl_eszek oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése