2021. február 24., szerda

Babos-paradicsomos csirkemell

Nigellánál láttam felbukkanni egy receptet, elolvastam és a családunkra implementáltam. Vagy modifikáltam. Vagy valami ilyesmi.

Hozzávalók:

3 ek olívaolaj
2 csirkemell
2 gerezd fokhagyma
10 dkg mascarpone
3,5 dl paradicsom passata
1 nagy üveg paradicsomos fehérbab (700 g)
só, bors, 1 teáskanál szárított rozmaring, 1 teáskanál sült csirke fűszerkeverék
1 ek eritrit

Az olívaolajon megfuttattam az átnyomott fokhagymát. Beldobtam a kockázott csirkemellett, átkevertem, és megszórtam a szárított rozmaringgal. Fehéredésig sütöttem, majd sóztam, borsoztam, felöntöttem a paradicsompassatával, és amikor felforrt, belekevertem a mascarponét, fűszereztem a sült csirke fűszerkeverékkel. Alacsonyra vettem alatta a hőt, és 20 percig rotyogtattam. Hozzáöntöttem a paradicsomos babot, rászórtam az eritritet, kevertem rajta, és további 10 percet főztem. Basmati rizst ettünk hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése