2021. január 16., szombat

Cukkinis-mini garnélás tagliatelle

Ez a recept úgy kezdődik, hogy végy kedves barátokat, akik készítenek neked házi tésztát, adott esetben házhozszállítva. Úgy folytatódik, hogy megmondják azt is, mit főzz belőle. Fűszerezd meg azzal, hogy a válogatós gyerek benyögi, főzz olyan tésztát, amin azok a mini rákocskák vannak, mert az nagyon finom!

Na, hát valahogy így futottam neki ennek az ebédnek. Ha a tészta készítését és szárítását nem vesszük bele, kb. annyi ideig tart elkészíteni, mint ameddig a bevezetőt megírtam. 


Hozzávalók:

2 ek olívaolaj
2 gerezd fokhagyma
1 kis cukkini
20 dkg mini garnéla (csomagolt)
2 dl (laktózmentes) tejszín
só, bors
35-40 dkg (teljes kiőrlésű) tagliatelle

Feltettem egy nagy adag vizet forrni a tésztának.

A cukkinit lereszeltem a nagylyukú reszelőn. Az olívaolajon megfuttattam az átnyomot fokhagymát (max 1 perc), rádobtam a cukkinit. Sóztam, borsoztam, magasabb hőn kicsit rottyantottam. Rádobtam a garnélákat is, tovább párolódott, pár perc után ráöntöttem a tejszínt is. Összeforgattam mindent, ízlés szerint utána lehet sózni-borsozni.

Közben kifőztem a tésztát is, majd leszűrtem, és összeforgattam a tejszínes raguval. Csodálatos elegyet alkottak együtt, nyeltük, mint kacsa a nokedlit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése