2021. január 2., szombat

Menüterv 2021.01.03-01.09.

Na hát akkor fussunk neki ennek az évnek is a konyhában is, ittesmoest is. Én olyan szervezett vagyok, hogy már írtam is menütervet (igaz, meg kellett innom hozzá 1,5 pohár maradék pezsgőt, annyira nem voltam kreatív), be is vásároltam (csak a karfiolt felejtettem el, meg a szénsavas vizet, de az még a palacsintába kell megelőző jelleggel). A karácsony előtt harácsolt készletekből még jócskán van itthon, próbáltam is beépíteni az eheti menübe, nem igazán sikerrel :) A savanyúkáposzta az egy, amit sikerült terv szinten felhasználni, meg némi krumpli a levesbe. De sebaj, jön még kutyára gesztenyével töltött pulyka, hehe.

Most, hogy leírtam a tervet, megvilágosodtam, hogy kissé túlteng benne a rizs, vélhetően helyette kuszkusz lesz zöldséggel, az legalább gyors is. Azért most már így hagyom. 

Hétfő: gulyásleves, a felnőtteknek tejfölös csirke+rizs a fagyasztóból, a gyerekeknek sült tejberizs. 
Kedd: gyros csirke, rizibizi
Szerda: húsba mártott karfiol, rizibizi
Csütörtök: chorizos-kukoricás krumplileves, brokkolis rizottó
Péntek: chorizos-kukoricás krumplileves, cukkinifőzelék, sült virsli
Szombat: fitt székelykáposzta (csirkecombból)
Vasárnap: maradék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése